Podnikatelé a investoři mohou vydělat peníze i díky tomu, že budou šetrnější k životnímu prostředí. Myslí si to většina českých dolarových milionářů. Zatímco u mladší generace byznysmenů není příklon k ekologii ničím překvapivým, ta starší k ní byla dříve rezervovaná, až skeptická. To se teď mění. „Také někteří starší bankéři v minulosti tvrdili, že zelené investice nedávají smysl. A nyní, i když s nimi jdete na pivo, říkají, že by do těchto fondů investovali sami,“ uvádí sociolog Jaroslav Cír, šéf výzkumné agentury Perfect Crowd.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.