Kvůli problémům na evropských letištích přibývá cestujících, kteří mají nárok na kompenzace za zrušený či zpožděný let. Letiště už měsíce sužuje nedostatek zaměstnanců a situace se stále nelepší. „Podle našich dat se počet zrušených letů v Evropě během června v porovnání s květnem tohoto roku téměř zdvojnásobil,“ říká mluvčí prodejce letenek Kiwi.com Nina Černá.
Poškození cestující si mohou žádat nejen o refundace, ale i kompenzace. Často však nevědí, na co mají nárok a za jakých podmínek. Aerolinky jim to navíc neulehčují. „Letecké společnosti velmi často tyto své povinnosti neplní vůbec nebo je zanedbávají,“ uvádí Tomáš Zimolka z advokátní kanceláře Krejčí, Rajf & partneři.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.