Soukromé televizní stanice budou mít volnější ruce při vysílání reklamy. Dovoluje jim to zákon, který zatím schválili poslanci a teď se jím bude zabývat Senát. Dosavadní limit byl 12 minut reklamy za hodinu (bez programových upoutávek a sponzoringu). Toto omezení odpadá. Přes den budou moci zařadit až 144 minut reklamy a teleshoppingu, přičemž bude jenom na nich, jak tyto bloky budou dlouhé a jak budou rozprostřené na vysílací ploše. V nejsledovanějším čase mezi osmnáctou hodinou a půlnocí bude maximální množství reklam 72 minut, opět bez stanovení maximální délky reklamního bloku v rámci jedné hodiny. K tomu mohou přidat ještě sponzoring a upoutávky na další pořady nebo služby.

České televize se tato změna nijak nedotkne. Reklamy zůstanou jenom na ČT2 a ČT sport v maximálním množství půl procenta denního vysílacího času, od 19 do 22 hodin v maximální délce šesti minut za hodinu. Nemění se ani to, že výnosy z reklamy na ČT2 musí přeposílat do státního kulturního fondu a nemůže je použít pro vylepšení svého hospodaření. I když by se jí v současné ekonomické situaci hodilo rozšíření reklamních časů, vláda ani poslanci žádný takový vstřícný krok neudělali. Měli totiž napilno.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.