Když přijdete do stavebnin DEK, stojí za to nasát do nosu trochu vzduchu. Spolu s vůní dřeva či asfaltových pásů tu totiž ucítíte i vůni, jímž se pobočky parfémují. Je to jedna z inovací, které řetězci Víta Kutnara pomohly ovládnout český trh. DEK loni z třicetimiliardových tržeb vydělal 3,9 miliardy korun po zdanění.

Letos by měl být výsledek ještě lepší. Ochlazení poptávky kvůli makroekonomické nejistotě už přichází, avšak DEK stále roste a ceny materiálů stoupají. „Jsou all time high. Nejvýš, co kdy byly,“ říká Kutnar s tím, že na rozdíl od předchozích měsíců už je ve stavebninách, snad s výjimkou cihel, všeho dostatek. Některé materiály, zejména ty energeticky náročné na výrobu, budou podle jeho slov dál zdražovat, některé naopak zlevňovat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se