Chytré brýle Microsoft HoloLens 2

Expozice: AYES, pavilon F, stánek č. 134

Chytré brýle Microsoft HoloLens 2 jsou světovou jedničkou v oblasti smíšené reality. Tyto unikátní brýle umožňují umístit 3D objekty (hologramy) do reálného světa a přináší tak novou úroveň produktivity a inovace. Díky širokému zornému poli lze vidět velký počet hologramů současně. Technologie usnadňuje čtení textu a prohlížení složitějších detailů ve 3D obrazcích.

Simulátor F‑16 Classroom

Expozice: Česká národní expozice, pavilon P, stánek č. 011

HN 03 Brno Simulator

Roli pilota americké stíhačky F‑16 si lze vyzkoušet i bez let tréninku. Zalétat si v nadzvukovém letounu umožní unikátní řešení pro virtuální pilotní výcvik z dílny společnosti VRgineers. V Brně firma představí nejmodernější simulátor s označením F‑16 Classroom, modulární systém, který snadno umí konfigurace pro výcvik pilotů letounů F‑16, F‑18 i supermoderní stíhačky F‑35. Chybět nebude ani zbrusu nový headset XTAL 3. Jde o vůbec nejvyspělejší headset pro virtuální a mixovaná prostředí, skrze jehož střed lze vidět skutečný svět před sebou. V mixované realitě se tak zájemci ocitnou v přesné kopii kokpitu letounu, který budou ovládat, zatímco se kolem nich bude ve virtuálnu odehrávat letecká nebo bitevní situace.

Pila Proline 620.550 ANC

Expozice: Bomar, pavilon V, stánek č. 116

HN 03 Brno Pila

Specialista na pily Bomar letos na MSV představí novou pilu z produktové řady Proline. Nový model – Proline 620.550 ANC – je navržen pro malé a střední firmy. S vývojem průmyslových řešení a nároků se hledí na automatizovaná řešení čím dál více. Pila Proline proto svým uživatelům nabízí poloautomatické a automatické procesy pro dosažení maximální efektivity v moderní výrobě. Nový model se představí s robustním svařovaným ramenem a precizním tvrdokovovým provedením pilového pásu. Aby se s materiálem dobře pracovalo, nechybí v provedení plnozdvihový hydraulický svěrák a dělený svěrák. Pro rychlou a přesnou práci je tady šneková převodovka s výkonným motorem.

Zarovnávací stroj ZAH 900

Expozice: CZ. Tech Čelákovice, pavilon P, stánek č. 100

HN 03 Brno Stroj

Nová generace zarovnávacího stroje ZAH 900 je obráběcí centrum s centrálně umístěným vřetenem pro zarovnání, navrtání a soustružení obou konců obrobku na jedno upnutí. Celková koncepce centra je zaměřena na minimální zástavbové rozměry s maximálním využitím pracovního prostoru. Nejdůležitějším konstrukčním prvkem je koncepce centrálního vřetene, u kterého se podařilo docílit velmi kompaktních rozměrů s hydraulickým upnutím, s vnitřním přimazáváním pomocí olejové mlhy a přesným polohováním. Toto uspořádání umožňuje velmi přesné obrábění hřídelí na jedno upnutí z obou stran.

Obráběcí centrum Variaxis C‑600

Expozice: Yamazaki Mazak Central Europe, pavilon P, stánek č. 101

HN 03 Brno Obráběcí

Společnost Yamazaki Mazak si pro letošní rok připravila interaktivní stánek zaměřený na praktické ukázky a využití svých produktů a služeb. Na stánku bude také k vidění i vysoce přesné simultánní pětiosé vertikální obráběcí centrum Variaxis C‑600, které je vhodné pro širokou škálu odvětví včetně letectví a automobilového průmyslu. Vedle ukázek pětiosého obrábění a soustružení se budou moci návštěvníci dozvědět více o řídicích systémech SmoothAi, SmoothEasy a servisní platformě iConnect, která nabízí širokou škálu služeb určených pro správu informací k provozu strojů Mazak. Systém po připojení umožňuje vzdálenou diagnostiku stroje a nabízí širokou paletu vyhodnocovacích nástrojů, které umožní zákazníkům dále zefektivnit výrobu.

Transportní systém ActiveShuttle

Expozice: Bosch Rexroth, pavilon P, stánek č. 085

HN 03 Brno Transport

Během veletrhu budou mít návštěvníci možnost vidět v akci autonomní transportní systém ActiveShuttle, který umožňuje zvýšit produktivitu intralogistiky. Jeho implementace do stávající infrastruktury je velice snadná a nenarušuje běžný provoz stávajícího nastavení. Přepraví vozík o hmotnosti až 260 kg zcela autonomně na základě digitální mapy prostředí. Nakládka a vykládka materiálových vozíků na místě určení probíhá zcela automaticky, není potřeba žádné další konstrukce, plošiny nebo rampy, pod které by bylo třeba najíždět.

Článek byl publikován ve speciální příloze HN Veletržní listy.