Spojenectví mezi Danuší Nerudovou a Petrem Pavlem, tedy poraženou a vítězem prvního kola prezidentských voleb, se propisuje i do byznysu. Kromě oznámeného sdílení reklamních ploch, společných vystoupení a verbální podpory je výrazně vidět i na peněžních darech plynoucích od byznysmenů na generálův transparentní účet. Velké částky dorazily i od těch, kteří v první fázi voleb fandili právě Nerudové.

Nejvýraznější je dar Martina Moravce, majoritního vlastníka drogerií Teta. Jeden z nejbohatších Čechů se stal s pěti miliony korun pro Nerudovou největším dárcem letošní kampaně a zkraje tohoto týdne přidal Pavlovi další milion korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.