Naší strategií je neprozrazovat strategii, odmítali dosud tvůrci kampaně Petra Pavla žádosti, byť i jen o neoficiální rozhovory. Budilo to obavy, že vlastně nic pořádného nemají. A že se může v druhém kole prezidentské volby opakovat katastrofa z roku 2018, kdy Jiří Drahoš prohrál dobře rozjetý souboj s Milošem Zemanem.

Teď už je ale jasné, že nyní sledujeme úplně jiný příběh. Marketéři Andreje Babiše zjevně narazili v osobách expertů, kteří pomohli do prezidentského křesla Zuzaně Čaputové a nyní pracují pro Petra Pavla, na přinejmenším stejně schopnou partu. Která má navíc tu výhodu, že nemusí překračovat etické mantinely a ukazovat, že je schopna všeho. Kampaň Petra Pavla nyní tahá za delší konec.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se