Žádné překvapení, Andrej Babiš zahájil svou typicky negativní, konfrontační kampaň založenou na lžích a snaze co nejvíc pošpinit před druhým kolem prezidentské volby svého soupeře. Strategii vytyčil Babišův marketingový tým vedený Vladimírem Vořechovským už na první tiskové konferenci po skončení prvního kola: Petr Pavel je „nominant“ vlády (ačkoli jím není), vlády, která v tomto narativu může za drahotu (ačkoli se na ní podílela zejména vláda Andreje Babiše), je to bezcharakterní komunistický rozvědčík (ačkoli je to od spolupracovníka StB úsměvné) a také voják, který nechce vyjednávat mír s Ruskem, ale válčit (ačkoli je to úplný blábol).

Pro demokratické voliče je to bizarní a nevábná kampaň, velké části společnosti to nicméně bude dávat smysl. A právě sem se Andrej Babiš obrací. Jaké má šance?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.