Žádné překvapení, Andrej Babiš zahájil svou typicky negativní, konfrontační kampaň založenou na lžích a snaze co nejvíc pošpinit před druhým kolem prezidentské volby svého soupeře. Strategii vytyčil Babišův marketingový tým vedený Vladimírem Vořechovským už na první tiskové konferenci po skončení prvního kola: Petr Pavel je „nominant“ vlády (ačkoli jím není), vlády, která v tomto narativu může za drahotu (ačkoli se na ní podílela zejména vláda Andreje Babiše), je to bezcharakterní komunistický rozvědčík (ačkoli je to od spolupracovníka StB úsměvné) a také voják, který nechce vyjednávat mír s Ruskem, ale válčit (ačkoli je to úplný blábol).
Pro demokratické voliče je to bizarní a nevábná kampaň, velké části společnosti to nicméně bude dávat smysl. A právě sem se Andrej Babiš obrací. Jaké má šance?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.