Když automobilka Toyota koncem roku 1997 uvedla na japonský a o tři roky později také na evropský trh model Prius na hybridní pohon, zdálo se, že v globálním autoprůmyslu bude právě ona udávat tón v elektromobilitě. Ale další podstatný krok vpřed – tedy vývoj a výroba plně elektrických vozů – už se nekonal. Společnost dále preferovala hybridní a posléze vodíkový pohon. A to s tím, že zákazníkům musí být ponechána možnost volby a že nelze jednostranně sázet na jeden jediný pohon.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.