Vládní oddělení strategické komunikace připravilo kampaň, ve které připomíná třicet let samostatné České republiky. Výsledkem je líbivý a úplně zbytečný kýč z fotobankových záběrů, který sice stojí miliony korun, ale nebude mít žádný měřitelný přínos.

Třicet let samostatnosti připomnělo úplně každé médium v zemi už v lednu a dalo by se říct, že některé redakční nápady byly mnohem kreativnější než to, co vypadlo z vládního týmu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.