V mediální skupině BigBoard, největším hráči s venkovní reklamou, je opět živo. Poté co se po zásahu antimonopolního úřadu před několika měsíci zkomplikovaly změny v akcionářské struktuře, se k překvapivému kroku odhodlal dlouholetý šéf a menšinový akcionář BigBoardu Richard Fuxa.
Veřejně totiž deklaruje svůj zájem o většinový podíl ve skupině BigBoard, který aktuálně drží slovenský mediální konglomerát JOJ Media House, za nímž finančně stojí J&T. Podle svých slov se Fuxa rozhodl uplatnit předkupní právo a za šedesát procent firmy, jež drží JOJ, nabízí miliardu korun. V tiskovém prohlášení uvedl, že „se jedná o velmi zajímavou nabídku, a to jak z důvodu nabídnuté ceny, tak skutečnosti, že společnost dokonale zná. Díky tomu může celá transakce proběhnout bezproblémově a velmi rychle“.
Co se dočtete dál
- Proč je Fuxův krok překvapivý.
- Co může být záměrem jeho prohlášení.
- Na co narazila avizovaná změna v akcionářské struktuře BigBoardu na jaře.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.