V mediální skupině BigBoard, největším hráči s venkovní reklamou, je opět živo. Poté co se po zásahu antimonopolního úřadu před několika měsíci zkomplikovaly změny v akcionářské struktuře, se k překvapivému kroku odhodlal dlouholetý šéf a menšinový akcionář BigBoardu Richard Fuxa.

Veřejně totiž deklaruje svůj zájem o většinový podíl ve skupině BigBoard, který aktuálně drží slovenský mediální konglomerát JOJ Media House, za nímž finančně stojí J&T. Podle svých slov se Fuxa rozhodl uplatnit předkupní právo a za šedesát procent firmy, jež drží JOJ, nabízí miliardu korun. V tiskovém prohlášení uvedl, že „se jedná o velmi zajímavou nabídku, a to jak z důvodu nabídnuté ceny, tak skutečnosti, že společnost dokonale zná. Díky tomu může celá transakce proběhnout bezproblémově a velmi rychle“.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč je Fuxův krok překvapivý.
  • Co může být záměrem jeho prohlášení.
  • Na co narazila avizovaná změna v akcionářské struktuře BigBoardu na jaře.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.