Poslední měsíce je v centrále koncernu Volkswagen (VW) v německém Wolfsburgu značné napětí. Po rošádách ve vedení dceřiných firem jako Cariad nebo Audi přichází podle šéfa značky VW Thomase Schäfera budíček i pro vlajkovou loď firmy. Na pondělním setkání s více než dvěma tisícovkami manažerů zaměstnancům vzkázal, že značce hoří střecha nad hlavou. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.