Vyrábět dostupná a levná elektroauta je jedním z nejdůležitějších úkolů, které stojí před evropskými automobilkami. Konkurence přitom roste, do Evropy začínají výrazně pronikat čínští výrobci, kteří tlačí cenu dolů. Navíc americká Tesla pro zákazníky na starém kontinentě oznámila další kolo slev. Evropské značky si tak dělají starosti s tím, jak si při elektrickém boomu udržet stávající zákazníky a zároveň před rokem 2035, kdy se přestanou prodávat auta se spalovacími motory, nalákat na své elektromobily nové. Hlavní, ale složitou cestou je snížit výrobní náklady.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.