Michael Oeljeklaus byl výraznou osobou v představenstvu mladoboleslavské automobilky. Byl to právě on, kdo rozhodl, aby se škodovky, kterým kvůli krizi v logistice chyběly součástky, odstavovaly v nedokončeném stavu na parkoviště a pronajatá letiště.
„Že budeme mít v jednu chvíli 55 tisíc nedokončených aut, jsem si opravdu nedovedl představit ani v nejhorších snech. Ale nakonec se to ukázalo jako dobré rozhodnutí. Jedině tak jsme je zachránili a mohli po kompletaci zákazníkovi dodat,“ říká devětapadesátiletý Oeljeklaus, kterého po třinácti letech nahradí Andreas Dick. Ten na obdobné pozici pracoval v Číně.
Co se dočtete dál
- Co si Michael Oeljeklaus myslí o čínských automobilkách?
- Co by podle něj měly udělat ty evropské, aby s nimi udržely krok?
- A není podle něj škoda, že tchajwanská továrna na čipy nevznikne v Česku?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.