Polské volební prostředí osciluje mezi odvěkou závislostí na průzkumech veřejného mínění a současnými digitálními nástroji. Průzkumy zůstávají základním kamenem, který měří neustále se měnící pulz nálad veřejnosti. Digitální sféra se ale stala klíčovou pro zesílení, doladění a vysílání tohoto poselství masám. Je to nepopiratelný nástroj, který by při dobrém využití mohl vládnoucí straně Právo a spravedlnost (PiS) zajistit v nadcházejících volbách bezprecedentní třetí volební období – nebo přinést její konec.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se politické strany v Polsku těsně před volbami přizpůsobují voličským náladám?
  • Jakou výhodu má PiS ze svých mediálních akvizic?
  • Jak se v Polsku pracuje s voličskými daty, která hojně poskytují různé digitální nástroje?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.