Polské volební prostředí osciluje mezi odvěkou závislostí na průzkumech veřejného mínění a současnými digitálními nástroji. Průzkumy zůstávají základním kamenem, který měří neustále se měnící pulz nálad veřejnosti. Digitální sféra se ale stala klíčovou pro zesílení, doladění a vysílání tohoto poselství masám. Je to nepopiratelný nástroj, který by při dobrém využití mohl vládnoucí straně Právo a spravedlnost (PiS) zajistit v nadcházejících volbách bezprecedentní třetí volební období – nebo přinést její konec.
Co se dočtete dál
- Jak se politické strany v Polsku těsně před volbami přizpůsobují voličským náladám?
- Jakou výhodu má PiS ze svých mediálních akvizic?
- Jak se v Polsku pracuje s voličskými daty, která hojně poskytují různé digitální nástroje?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.