Mělo to být spojení starého s novým: nové koleje a nástupiště, k tomu podchod – a vedle toho 150 let stará budova, která dodává oblasti kontinuitu. Přesně takhle ukazovaly budoucnost kladenského hlavního nádraží vizualizace, se kterými Správa železnic žádala o všechna povolení. Byl k tomu důvod: právě na téhle trati se začala psát historie české železnice.
Kladno
Jenže jakmile se začalo vloni v létě opravdu stavět, otočila: nádražní budova je ve špatném stavu a bude lepší ji zbořit. Pravděpodobně finální tečka přišla teď. A představuje to vlastně i precedens pro řadu dalších měst, která jednají se Správou železnic o rekonstrukcích tratí – že původní sliby nemusí platit.
Co se dočtete dál
- Jaký byl stav budovy podle lidí, kteří ji znali do detailu?
- A co to znamená pro ostatní města, kde chce Správa železnic stavět?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.