Mělo to být spojení starého s novým: nové koleje a nástupiště, k tomu podchod – a vedle toho 150 let stará budova, která dodává oblasti kontinuitu. Přesně takhle ukazovaly budoucnost kladenského hlavního nádraží vizualizace, se kterými Správa železnic žádala o všechna povolení. Byl k tomu důvod: právě na téhle trati se začala psát historie české železnice.

Kladno

Jenže jakmile se začalo vloni v létě opravdu stavět, otočila: nádražní budova je ve špatném stavu a bude lepší ji zbořit. Pravděpodobně finální tečka přišla teď. A představuje to vlastně i precedens pro řadu dalších měst, která jednají se Správou železnic o rekonstrukcích tratí – že původní sliby nemusí platit.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaký byl stav budovy podle lidí, kteří ji znali do detailu?
  • A co to znamená pro ostatní města, kde chce Správa železnic stavět?
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.