Podívejte se na nejdůležitější závěry letošního ročníku nezávislého průzkumu Randstad Employer Brand Research, kterého se účastní každý rok více než 30 zemí světa. Kdo je letos nejlepším zaměstnavatelem a jak do naší práce vstupuje umělá inteligence?

Co české zaměstnance motivuje u zaměstnavatele zůstat a co je naopak přesvědčí k odchodu?

Infografika

Infografika

Infografika

Zdroj: Randstad Employer Brand Research

Článek byl publikován ve speciální příloze HN Nejlepší zaměstnavatelé.

Infografika

Infografika

Infografika

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist