Zatímco konkurence počítá ztráty, Netflix má za sebou další skvělé čtvrtletí. Firmě se podařilo splnit tři hlavní cíle: dál zvyšovat počet předplatitelů, maximalizovat zisk a získat více zájemců o verzi předplatného, ve kterém se u videí zobrazují reklamy. Celkem už má Netflix 278 milionů platících diváků.

Růst firmy nezastavilo ani další zvyšování cen. S tím Netflix přišel v zemích, kde nabízí reklamou sponzorované předplatné. S nárůstem počtu předplatitelů logicky vzrostl i obrat firmy a radost dělá Netflix i akcionářům. Od začátku letošního roku hodnota firmy vzrostla o 37 procent.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaká je nová strategie Netflixu a kde má firma přiznanou slabinu.
  • Co nového Netflix chystá v obsahové nabídce i samotné aplikaci.
  • Proč firma přestane zveřejňovat počty předplatitelů.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.