Zatímco konkurence počítá ztráty, Netflix má za sebou další skvělé čtvrtletí. Firmě se podařilo splnit tři hlavní cíle: dál zvyšovat počet předplatitelů, maximalizovat zisk a získat více zájemců o verzi předplatného, ve kterém se u videí zobrazují reklamy. Celkem už má Netflix 278 milionů platících diváků.
Růst firmy nezastavilo ani další zvyšování cen. S tím Netflix přišel v zemích, kde nabízí reklamou sponzorované předplatné. S nárůstem počtu předplatitelů logicky vzrostl i obrat firmy a radost dělá Netflix i akcionářům. Od začátku letošního roku hodnota firmy vzrostla o 37 procent.
Co se dočtete dál
- Jaká je nová strategie Netflixu a kde má firma přiznanou slabinu.
- Co nového Netflix chystá v obsahové nabídce i samotné aplikaci.
- Proč firma přestane zveřejňovat počty předplatitelů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist