Plán německé mediální skupiny ProSiebenSat.1 na rozprodej svých online byznysů začíná mít konkrétnější obrysy. Oslovila již dokonce potenciální kupce cenového srovnávače Verivox a e-shopu s parfémy Flaconi, potvrdily zdroje agentuře Reuters. Skupina se tak snaží reagovat na výzvy největších investorů – italské mediální společnosti MFE – MediaForEurope, kterou vlastní dědicové po loni zemřelém Silviu Berlusconim, a největší tuzemské investiční skupiny PPF –, aby se zaměřila na svůj televizní byznys, což je její klíčová aktivita.
Co se dočtete dál
- Jakou hodnotu může mít online cenový srovnávač Verivox.
 - Kdy by prodej některého z online byznysů mohl být dokončen.
 - V jaké výši odhaduje příjem z prodeje Verivoxu a Flaconi americká banka JPMorgan.
 - Jaký je postoj vedení ProSieben k největším akcionářům.
 
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
 - Možnost kdykoliv zrušit
 - Odemykejte obsah pro přátele
 - Všechny články v audioverzi + playlist
 
			
			Přidejte si Hospodářské noviny
			mezi své oblíbené tituly
			na Google zprávách.
		
															
			
		






