Přiznávám, že k rozboru tohoto fenoménu přistupuji s jistými rozpaky. Ovšem protože aktuálně rezonuje ve veřejném prostoru, a navíc má nepopiratelný byznysový aspekt, vyhnout se mu nelze.
Jde o Kundu.
Toto estonské město se stalo oblíbencem českých vtipálků v momentu, kdy baltské aerolinie vyhlásily anketu, na základě které hodlají pojmenovat svá letadla. Lidé mají vybírat z názvů tamních měst. A třítisícová přístavní Kunda, o které se písemné prameny zmiňují poprvé už v roce 1241, díky hlasům z nudícího se Česka s přehledem vede.
Co se dočtete dál
- Proč mohou lingvistické aspekty globalizace mnohdy způsobovat problémy i v byznysu?
- Mohou být někdy také příležitostí?
- Proč by mohlo pojmenování letadla slovem Kunda zvýšit zájem o lety na trase Praha–Tallinn?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.