Už je to deset let, co Tomáš Čupr vyslal své kolegy, aby vyjeli do Berouna za panem Rohlíkem. Vlastnil totiž stejnojmennou internetovou doménu, na níž měl soukromý web s fotkami z rodinných dovolených. Sám Čupr byl už tehdy poměrně známý díky svým předchozím projektům Slevomat a DámeJídlo, a panovala tedy obava, že si kvůli tomu pan Rohlík řekne o velké peníze.
Před startupisty z Prahy se nejprve zdráhal, nechal se dlouho přemlouvat, až nakonec prohlásil: „Tak já vám ji prodám, ale bude to mastné.“ Řekl si o pět tisíc korun – tak kvalitní internetové adresy se většinou prodávají za miliony.
Co se dočtete dál
- Jak začal Rohlík před 10 lety.
- Na jakých číslech nyní je.
- Jak se mu daří v tržbách i ziskovosti.
- Do jakých dalších měst by měl zařídit.
- Proč rozjel novou kategorii „second hand“ jídla.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist