Kromě notoricky známého „Nejsou lidi!“ zní z trhu práce stále silněji „Nechtějí se stresovat!“, „Chtějí mít hlavně pohodu“, „Musí být obskakováni“, nebo dokonce „Potřebují pleny, potřebují přebalit!“ Manažerští harcovníci nastupující generaci Z mnohdy nešetří. Je však tento generační střet nějak zásadně jiný, než jak je známe od mileniálů či ještě starších generací?
Z více různých průzkumů vyplývá, že pro absolventy a nejmladší zaměstnance není práce na prvním místě. Při zaměstnání je pro ně zásadní rovnováha s osobním životem. Kromě toho od zaměstnavatele očekávají, že kromě maximalizace zisku bude i usilovat o udržitelný a společensky odpovědný přístup ke svému podnikání.
Co se dočtete dál
- Platí stereotyp, že je generace Z líná?
- Jak ji motivovat?
- Jak ve firmách udržet mladé zaměstnance?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.