Budějovický Budvar nyní rozjel rozsáhlou reklamní kampaň na důležitém britském trhu. Státní podnik se v ní chce odlišit od svého amerického arcirivala, značky Budweiser. S jejím vlastníkem vede dlouholeté známkoprávní spory po celém světě. Celá kampaň v Británii, která zobrazuje dvě konkurenční lahve, je tak zaměřená právě na původ piva z Českých Budějovic.
Lahev amerického piva je sice na billboardech a dalších materiálech „rozkostičkovaná“, znalci však snadno poznají světoznámou značku, která je součástí největší pivovarnické skupiny světa Anheuser-Busch InBev. Oba konkurenti přitom u svých nápojů používají názvy Budweiser či Bud.
„Born in the USA. Born in Budweis,“ zní tak například popisek pod lahvemi obou konkurentů na jednom z billboardů. Český pivovar britským spotřebitelům dává najevo, že právě český výrobek se vaří ve městě, od jehož názvu je odvozená samotná značka.
Co se dočtete dál
- V čem spočívá nová kampaň Budvaru.
 - Proč je pro Budvar na zahraničních trzích důležité, že ho vlastní stát.
 - Jakou roli mají v kampani Michael Jordan či Julia Robertsová.
 - Proč by se mohla nová reklama Budvaru vymstít.
 
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
 - Možnost kdykoliv zrušit
 - Odemykejte obsah pro přátele
 - Všechny články v audioverzi + playlist
 
			
			Přidejte si Hospodářské noviny
			mezi své oblíbené tituly
			na Google zprávách.
		
															
			
		





