Domácí ekonomika se v minulém roce lehce propadla a ani letos to zatím není žádná sláva. Trhu s luxusním zbožím se však stále daří, přestože kromě hospodářského zpomalení se musí vyrovnávat s úbytkem turistů z Ruska a Číny.
„V minulém roce jsme zaznamenali rekordní zájem o hodinky v našem portfoliu. Tržby za zboží a služby výrazně překonaly hranici 900 milionů korun a věříme, že se nám v letošním roce podaří pokořit jednu miliardu,“ uvádí Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum. Firma se zabývá prodejem luxusních hodinek, v portfoliu má značky jako Rolex, Patek Philippe nebo Breitling.
Co se dočtete dál
- Jak se dařilo české pobočce Louis Vuitton.
- Proč se trh s luxusním zbožím již ve světě ochlazuje, a v Česku se mu stále daří.
- Kdo je nyní rozhodující klientelou pro české obchodníky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist