Navzdory faktu, že prodeje vozů na baterky nerostou podle plánu, který si unie nastavila, elektromobilitě se velcí byznysoví hráči, ať už jde o automobilky nebo energetické i petrolejářské společnosti, věnují čím dál víc. Firmy věří, že jejich úsilí se projeví, třeba tím, že přicházejí na trh dostupnější elektromobily, nabíjecí síť se rozrůstá a uživatelská zkušenost s bateriovými auty je rok od roku lepší.

Aktuální výzvy související s elektromobilitou byly tématem debaty Fora elektromobilita 2024, které pořádají Hospodářské noviny a Leef Technologies. Diskutovali o nich Nicola Koldová, vedoucí rozvoje strategie a české obchodní sítě ve Škodě Auto, Tomáš Dzurilla, ředitel útvaru elektromobility ve společnosti ČEZ, a Martin Gajdoš, ředitel strategie a business analýzy v Orlen Unipetrolu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se