Na konci letošního června si jedna ze zákaznic na e-shopu nábytkářské firmy Wuders objednala jídelní stůl. Výrobci designového nábytku, kteří v minulosti získali ocenění pro nejlepší začínající podnikatele a své produkty vystavují na festivalu Designblok, na webových stránkách u produktu uvádí dodací lhůtu od čtyř do deseti týdnů. Z obchodních podmínek nicméně žena poté zjistila, že tato doba se může v případě nenadálé situace protáhnout až na pět měsíců.
Ačkoliv i tato lhůta už vypršela, zákaznice na svůj stůl dál marně čeká. Rozhodla se proto odstoupit od smlouvy a požaduje po Wuders vrácení peněz. „Je to moje první a určitě poslední zkušenost s touto firmou,“ říká pro HN žena, která si nepřála uvést své jméno.
Co se dočtete dál
- Co zákazníci Wuders nejčastěji vytýkají.
- Kolik stížností eviduje ČOI a jak často už inspektoři firmu kontrolovali.
- Proč podnik čelil exekuci.
- Jak vedení firmy vysvětluje své potíže.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.