Nikdo není tak bohatý, aby si mohl kupovat levné věci. Staré známé rčení, které popisuje paradox chudoby, by mohl mít Apple ve štítě. Americký výrobce mobilních telefonů nikdy nenabízel vyloženě levné zboží, soustředil se na hodnotu, kterou zákazníci dostávají.

I s nově představeným telefonem iPhone 16e se Apple rozhodl, že nemá smysl se podbízet cenou výměnou za kompromisy v podobě zastaralých technologií. Nebo chce jen dopřát investorům ještě vyšší zhodnocení jejich akcií. iPhone 16e totiž zvyšuje cenu nejlevnějšího telefonu od Applu skoro o čtyřicet procent.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Co přesně iPhone 16e nabízí a jaké dělá kompromisy.
  • Proč Apple ukončil prodej iPhonu SE a nahradil ho dražším modelem s jiným přístupem.
  • Kde jsou největší potenciální slabiny iPhonu 16e a co může pro Apple levnější telefon udělat i pokazit.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.