Spoustu let byli znát jako značka spotřební elektroniky s vlezlou reklamou. Repráááky od Niceboyeee, repráááky od Niceboyeee… Ale prakticky nikdo zakladatele Niceboye a jejich příběh neznal. Až předloni v HN poprvé odvyprávěli, jak z nuly vybudovali společnost s obratem půl miliardy korun, která vyrábí a prodává sluchátka, reproduktory, chytré hodinky či herní příslušenství.
Niceboy vyrostl mezi nejvýraznější výrobce tuzemské elektroniky a jeho zakladatelé Jiří Zima a Daniel Janků dostali pocit, že je čas předat otěže firmy managementu. Loni se stáhli z výkonného řízení a letos už běží Niceboy zcela pod taktovkou nového vedení.
Co se dočtete dál
- Co slibuje nová značka šperků Furiosa?
- Jak se mění příběh zakladatelů Niceboye?
- Jaký cíl si stanovili zakladatelé pro vybudování značky?
- Jak reagují na konkurenci v oblasti šperků?
- Jaké jsou ambice na zahraniční trhy?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.