Bowers & Wilkins Nautilus je legenda, kterou zná snad každý, kdo se alespoň trochu zajímá o kvalitní zvuk. Obří reprosoustavy ve tvaru šnečí ulity byly desítky let symbolem kvalitního, luxusního zvuku. Inspirující a nedosažitelné. Časy se ale mění. Britská firma během posledních pěti let třikrát změnila vlastníka. Podruhé k tomu došlo tento týden, a nebyla to známka rostoucí hodnoty slavné značky. Novým majitelem B&W se překvapivě levně stal Samsung.
Ten koupil všechna aktiva společnosti Masimo v oblasti hi-fi za třetinu částky, kterou před pouhými dvěma lety tato kalifornská firma specializující se primárně na zdravotnictví zaplatila za B&W, Denon, Marantz a další audio značky.
Co se dočtete dál
- Co Samsung může získat koupí dalších značek luxusního audia?
- Proč za legendy jako je Bowers & Wilkins zaplatil třetinu ve srovnání s poslední akvizicí?
- Kde se skrývají potenciální negativa a rizika levné akvizice?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.