V posledních letech v Česku přibylo turistů, kteří před ubytováním v penzionu či hotelu dávají přednost maringotce, jurtě nebo třeba posedu. Za noc v netypickém prostředí jsou často ochotní zaplatit i několik tisíc korun. Na trend glampingu proto „naskakuje“ stále více podnikatelů a na trhu začíná být těsněji. Někteří majitelé si proto zvykají na nižší obsazenost než v minulosti, což jim může výrazně prodloužit návratnost jejich investice.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak roste počet provozovatelů glampingu.
  • Proč v porovnání s covidem klesl zájem lidí o glamping.
  • Kdo se v konkurenci dokáže prosadit.
  • Jak se na trhu vyvíjí cena.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.