Do dluhopisů trojice firem kolem internetového obchodu s mraženými rybami a hovězím masem BonFood investovalo v minulosti přibližně 700 lidí. Společnosti od nich vybraly přes čtvrt miliardy korun. Loni skončily v úpadku. Jejich zástupci nicméně věřitelům slíbili, že většinu pohledávek získají zpět, pokud jim dají ještě jednu šanci podnikání nastartovat.
Zadlužené společnosti podnikatele Pavla Domkáře nakonec sehnaly dost hlasů pro schválení reorganizace, ta se nicméně už po roce podstatně odchýlila od slíbeného scénáře. Do chodu firmy zasáhla i Domkářova smrt loni v prosinci. Řízení podniku letos přebral nový krizový manažer, který původní plány výrazně změnil a věřitelům už slibuje podstatně méně než jeho předchůdce. O novém reorganizačním plánu by měla tento čtvrtek rozhodnout schůze věřitelů.
Co se dočtete dál
- Co majitelům dluhopisů sliboval dřívější management loni.
- Jak firmy kolem e-shopu BonFood hospodařily loni.
- Jak moc se liší nově navrhovaný reorganizační plán.
- Jak často chodí firmy pro finance na dluhopisový trh.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.