Grund utržil v zahraničí desítky miliónů za koupelnové předložky

Mladé Buky, 24. 10. 2000
Za tři čtvrtletí letošního roku zvedla rodinná firma Grund, a. s., přední evropský výrobce koupelnových předložek, prodej o osm procent a vykázala celkové tržby 235 miliónů korun. "Na našich tržbách se přibližně 95 procenty podílí prodej koupelnových předložek, přitom přes 80 procent jejich prodeje tvoří export," uvedl spolumajitel firmy Jiří Grund. V meziročním srovnání firma zvedla export o 12,4 procenta.
Hlavním cílem vývozu jsou především země EU a v posledních dvou letech roste také prodej na trzích arabských zemí.
Společnost letos výrazně investovala do nákupu nové výrobní linky a rekonstrukce budov. Podle Grunda jsou 40miliónové investice největší v historii firmy. Jejich cílem je zvýšení kapacity výroby o jednu třetinu při zachování stávajícího počtu zaměstnanců, kterých podnik zaměstnává přes dvě stovky.
(šíf)

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist