Barum Slovakia si chce udržet trh
PÚCHOV (ČTK) - Cílem Barum Slovakia je uchovat si na Slovensku 30 procent trhu pneumatik. Z toho důvodu se Barum snaží udržet značku a prosazovat se jako domácí firma, dbá na dodržení všech certifikačních požadavků, které jsou proti ČR důraznější, a na pokračování spolupráce s Matadorem Púchov. Sdělil to ředitel Barum Slovakia M. Mahdalík u příležitosti nynější výstavy Interguma.
Sortiment Barum Continental a Matador Púchov se překrývá jen zčásti, a proto obě firmy obchodně spolupracují při nabídce doplňkových druhů. Např. Barum má nadále na Slovensku monopol v pneumatikách pro traktory a vysokozdvižné vozíky. Slovenský trh má své zvláštnosti, tvrdí Mahdalík, tržní mechanismus je více regulován, kupní síla je nižší než v ČR. Určité oživení je však již vidět.
Mezi novinky Barum ředitel řadí plášť BD 21 pro hnací nápravy silničních nákladních automobilů a zimní plášť OR 59 pro lehké nákladní vozy. Letos by měly v nabídce Barum přibýt především novinky mezi plášti pro nákladní vozy, neboť na nové typy pneumatik pro osobní vozy byla zaměřena uplynulá léta. Letos se tudíž u osobních aut počítá především s rozšířením počtu rozměrů u typů Brillant (letní, do 190 km/hod.), Bravura (do 240 km/hod.) a Polaris (zimní, do 190 km/hod.).
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist