Barum Slovakia si chce udržet trh


PÚCHOV (ČTK) - Cílem Barum Slovakia je uchovat si na Slovensku 30 procent trhu pneumatik. Z toho důvodu se Barum snaží udržet značku a prosazovat se jako domácí firma, dbá na dodržení všech certifikačních požadavků, které jsou proti ČR důraznější, a na pokračování spolupráce s Matadorem Púchov. Sdělil to ředitel Barum Slovakia M. Mahdalík u příležitosti nynější výstavy Interguma.

Sortiment Barum Continental a Matador Púchov se překrývá jen zčásti, a proto obě firmy obchodně spolupracují při nabídce doplňkových druhů. Např. Barum má nadále na Slovensku monopol v pneumatikách pro traktory a vysokozdvižné vozíky. Slovenský trh má své zvláštnosti, tvrdí Mahdalík, tržní mechanismus je více regulován, kupní síla je nižší než v ČR. Určité oživení je však již vidět.

Mezi novinky Barum ředitel řadí plášť BD 21 pro hnací nápravy silničních nákladních automobilů a zimní plášť OR 59 pro lehké nákladní vozy. Letos by měly v nabídce Barum přibýt především novinky mezi plášti pro nákladní vozy, neboť na nové typy pneumatik pro osobní vozy byla zaměřena uplynulá léta. Letos se tudíž u osobních aut počítá především s rozšířením počtu rozměrů u typů Brillant (letní, do 190 km/hod.), Bravura (do 240 km/hod.) a Polaris (zimní, do 190 km/hod.).

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist