Je reklama navoněná zdechlina?

"Celá reklama se musí vymyslet znovu," říká proslulý reklamní fotograf Oliviero Toscani. Je to opravdu tak? Jakou by měla reklama mít informační hodnotu, které etické zásady by měla respektovat? O těchto a dalších otázkách budou s Antonínem Přidalem v pořadu Klub netopýr diskutovat socioložka Hana Librová, prezident Rady pro reklamu ČR Jan Kříž a lidé, pro něž je reklama profesí. úterý 20. 5., 21.50, ČT 2

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist