Louskáček pro kampaň na kečup
Praha (jbn)
Louskáčka - hlavní cenu Grand Prix soutěže o nejlepší reklamu za loňský rok - získala agentura Mark/BBDO za kampaň Heinz. O ceny v šesti kategoriích se přitom dělily především agentury Leo Burnett Advertising a MARK/BBDO. Klientem roku je firma EuroTel Praha, informoval Vilém Rubeš z profesního sdružení tvůrčích pracovníků v reklamě Art Directors Club ČR, které je pořadatelem 6. ročníku soutěže. Nejvíce u porotců zabodovaly právě reklamní kampaně na služby a výrobky Heinz, EuroTel a Vitana.
Zatímco v loňském roce ceny za reklamu spíše stagnovaly a až do srpna se dokonce proti roku 1996 snižovaly, letošek odstartoval zdražením. V lednu se ceny za reklamní služby zvýšily o 27,6 procenta a v únoru růst pokračoval (18,4 procenta). Nejvíce přitom podražily inzertní plochy v tisku a následuje reklama v elektronických médiích. Umístění reklamy na billboardech výrazně nezdražilo.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist