Efektivní prodej po telefonu aneb Úspěch má svá pravidla
(g)
Techniky telemarketingu popisuje ve své knize Prodej po telefonu (brož., 132 str., s podtitulem Od prvního telefonátu k jistému zisku ji v překladu Z. Reimanna vydalo pražské nakladatelství MANAGEMENT PRESS) anglická autorka Chris de Winterová. Tyto praktiky najdou vhodné uplatnění nejen ve specializovaných directmarketingových firmách, ale lze je vhodně adaptovat a použít v každé obchodní firmě, resp. v obchodním oddělení každého podniku.
Kniha pomáhá osvětlit si základy účinného, profesionálního přístupu k zákazníkům prostřednictvím telefonu: Učí, jak je zaujmout, jak udržet jejich pozornost a překonávat jejich námitky, jak - lapidárně řečeno - postupovat od prvního telefonátu dosud "nezahřátému" potenciálnímu zákazníkovi až k uzavření dobrého obchodu. Velice užitečné jsou rovněž kapitoly věnované praktickým aspektům organizace a administrativy telemarketingových činností, tvorbě scénářů telefonických hovorů, vyhledávání a výcviku pracovníků v oblasti prodeje po telefonu a vytváření efektivního prodejního týmu.
Podstatným, konstitutivním prvkem efektivního profesionálního jednání se zákazníkem prostřednictvím telefonu je kultura projevu. Zvyšování kultury komunikace prostřednictvím telefonu tak má samozřejmě zásadní význam pro obchodní úspěch každé firmy, nikoli jen specializovaných telemarketingových agentur. Naše schopnosti a zájem o zákazníka prozrazují všechny naše každodenní telefonické hovory týkající se jak nabídky, tak i objednávky zboží - ať už voláme, nebo jsme voláni, ať už je obor našeho podnikání jakýkoli. Jak autorka zdůrazňuje, prodáváme, kdykoli hovoříme se zákazníkem, přičemž po telefonu prodáváme nejen produkt, ale i sebe a svou firmu - "prostě musí být radost s námi jednat".
Je nepochybné, že významnou měrou k tomuto výsledku může přispět právě tato jedinečná, v domácích podmínkách pak dokonce průkopnická kniha.
Kniha stojí 159 Kč včetně DPH. Můžete si ji objednat na adrese Economia, a. s., Na Poříčí 30, 112 86 Praha 1, kde vám zařídí její zaslání na dobírku přímo z nakladatelství MANAGEMENT PRESS. Případné informace na telefonu 02/67 09 72 06.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist