Tato pozice je ve společnostech zřizována pro podporu provozu prodejních středisek se zaměřením na jednotnou vizuální prezentaci značky s cílem splnit a překročit plán prodeje zboží a minimalizovat ztráty.
Náplň práce na této pozici především zahrnuje zodpovědnost za vystavování zboží, jednotnou prezentaci značky, tvorbu, koordinaci, vyhodnocování projektů, návrhů, vedení požadované dokumentace, zpracování analýz výsledků realizovaných aktivit a změn v oblasti vystavování zboží. Pracovník zároveň vyhledává možnosti efektivní prezentace zboží, ale podílí se i na vyhodnocování propagačních akcí, zodpovídá za tvorbu analýz potřeb zákazníků a zkoumá úroveň poskytování služeb včetně podnětů k jejich rozšiřování. V konečné fázi pak objednává prostředky a zařízení pro vystavované zboží, vede jejich evidenci a řídí proces inventarizace... Druhá část náplně na této pozici spočívá v zajišťování provozu prodejního střediska v době nepřítomnosti komerčního supervizora.
Pozice je organizačně náročná, vhodnému kandidátovi nesmí tyto schopnosti chybět. Mezi další požadavky patří vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání, minimálně dva roky praxe v oblasti vizuální prezentace zboží, uživatelská znalost MS Office, komunikační, kreativní schopnosti a vysoká časová flexibilita.
[*]
Rubriku připravila společnost Grafton Recruitment, s. r. o.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist