Muži za krásu utratí miliardy
Péče o pleť, nehty nebo lehký make-up už nejsou jen výsadou žen. Stále více mužů dbá o svůj zevnějšek, protože podle studií personalistů věří, že jim to přináší úspěch. Neváhají proto sáhnout hlouběji do peněženky. Jen za kosmetické přípravky určené výhradně jim utratí asi 20 miliard dolarů ročně.
Kosmetické firmy se předhánějí v nových řadách výrobků pro muže. Do extrému to dovedl francouzský návrhář Jean-Paul Gaultier, který na trh uvedl balíček dekorativní kosmetiky pro pány, který obsahoval pudr, rtěnku či tužku na obočí.
Muži jsou stále častěji také zákazníky plastických chirurgů.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist