Od roku 1992 jezdím pravidelně dvakrát v týdnu z Vysočiny do Prahy a zpět. Pardon, jezdil jsem. Dnes popojíždím nebo postávám. Pro letní měsíce mám dokonce zvolenou objízdnou trasu mimo D1, ale postávám už i tam.
Z dříve již tak dramatické dopravní situace se po invazi kamiónů, související se vstupem republiky do unie, stala situace katastrofální.
Vůbec jsem nepochopil rozhodnutí povolit kamiónovou dopravu i v neděli. Toto rozhodnutí mi vadí v "civilu" a myslím si, že nejsem sám. Ze zkušeností z pracovního života, kde je naše společnost na logistice, a tedy i kamiónové dopravě závislá, mohu zodpovědně prohlásit, že tento krok opravdu není nezbytný.
Postihne všechny občany, kteří nadměrnou dopravou již dnes trpí šest dní v týdnu. Ty, kteří s modrým majáčkem projedou kdykoliv a kdekoliv, nepostihne vůbec.
Přiznám se, že jsem dlouho zkoušel najít alespoň jedno pozitivum rozšíření nákladní dopravy na neděli. Bohužel, bez úspěchu.
leaders@economia.cz
Autor je jednatelem obchodní sítě Globus ČR

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist