Mapa obchodních příležitostí

Dalším novým pomocným nástrojem pro úplně základní orientaci exportérů, který nabízí agentura CzechTrade, je Mapa obchodních příležitostí.
"Je to v podstatě obyčejná tabulka, ale s velkou vypovídací hodnotou, sestavená na základě aktuálních informací našich zahraničních kanceláří. Letmým pohledem lze zjistit, které skupiny výrobků mají exportní potenciál na konkrétním trhu," dodává Ivan Jukl. CzechTrade pracuje na další verzi této mapy, obsahující hypertextové odkazy na aktuální poptávky z konkrétních teritorií a oborů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist