Klienty mají nalákat nové bonusy

Účinnou zbraní v získávání nových klientů, kteří by více utráceli s platebními kartami, budou nejrůznější slevové a bonusové programy. V Česku je mnoho bank zatím ještě nenabízí.
Ve světě se nejrůznější bonusové programy často objevují ve spojení s co-brandovanými kreditními kartami. V Česku sice kreditní karty vydává deset bank, ale jen někteří vydavatelé současně klientům nabízejí co-brand. Zatím se jedná o HVB Bank, Citibank, Raiffeisenbank, GE Money Bank a Českou spořitelnu.
Nejrozsáhlejší bonusový program má v současné době Česká spořitelna. Její klienti za každých dvacet korun z nákupu na platební kartu získají jeden bod. Nasbírané body je pak možné utratit za vybrané zboží z katalogu vydávaného spořitelnou.
Ostatní banky něco podobného ve své nabídce teprve chystají. "Poštovní spořitelna plánuje, že v tomto roce zavede určitý věrnostní program," tvrdí její mluvčí Martin Orság.
Podobné záměry má třetí největší tuzemský peněžní ústav - Komerční banka.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist