Klienty mají nalákat nové bonusy
Účinnou zbraní v získávání nových klientů, kteří by více utráceli s platebními kartami, budou nejrůznější slevové a bonusové programy. V Česku je mnoho bank zatím ještě nenabízí.
Ve světě se nejrůznější bonusové programy často objevují ve spojení s co-brandovanými kreditními kartami. V Česku sice kreditní karty vydává deset bank, ale jen někteří vydavatelé současně klientům nabízejí co-brand. Zatím se jedná o HVB Bank, Citibank, Raiffeisenbank, GE Money Bank a Českou spořitelnu.
Nejrozsáhlejší bonusový program má v současné době Česká spořitelna. Její klienti za každých dvacet korun z nákupu na platební kartu získají jeden bod. Nasbírané body je pak možné utratit za vybrané zboží z katalogu vydávaného spořitelnou.
Ostatní banky něco podobného ve své nabídce teprve chystají. "Poštovní spořitelna plánuje, že v tomto roce zavede určitý věrnostní program," tvrdí její mluvčí Martin Orság.
Podobné záměry má třetí největší tuzemský peněžní ústav - Komerční banka.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist