Zájem o dětské kapitálové pojistky neslábne

Zatímco o životní pojistky velký zájem není, protože lidé i pojišťovny vyčkávají na důchodovou reformu, o dětské zájem neklesá. Podle marketingového manažera Aviva životní pojišťovny Milana Starého tak rodiče víc než na sebe pamatují na děti.

HN: Jak hodnotíte zájem rodičů o dětské pojistky?
Je o ně zájem. V posledních třech letech představoval jejich prodej stabilně zhruba deset procent všech našich nových obchodů na poli běžně placených pojistných smluv. O zájmu svědčí i dvě ocenění, která pojištění Talisman získalo v soutěži finančních produktů.

HN: Pojistka Talisman je investičním pojištěním, kde rodiče mohou sami ovlivňovat, kam lze peníze investovat. Co preferují?
Dlouhodobě jsou to dva programy investování, a to Vyvážený program investování a Strategický program investování.

HN: Využívají rodiče dětské pojištění hlavně kvůli spoření, nebo si přikupují i některá připojištění jako doplněk?
O riziková připojištění je poměrně velký zájem. Kromě klasického úrazového krytí, které je automatickou součástí dětské pojistky, mají rodiče velký zájem o připojištění pro případ závažných onemocnění nebo závažných zlomenin. Toto připojištění si sjednává více než 90 procent klientů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist