Před cestou do zahraničí je dobré znát rozsah zaplacené asistence
Při výběru pojišťovny pro cestovní pojistku by lidé neměli hledět jen na pojistné limity. Určitě by se také měli zajímat o asistenční služby, respektive jejich rozsah.
Klienti by měli mít na paměti, že vznikne-li jim v zahraničí problém, je právě asistence je velmi důležitá. Nejde jen o pomoc klientovi v nouzi, ale jejím cílem je přímo řešení problému klienta. Lidé by si před odjezdem do zahraničí měli zjistit, co všechno jim asistence v zahraničí může obstarat.
Nabídka bývá poměrně široká. Důležité je vědět, kam v případě nouze volat, je-li služba dostupná po celých čtyřiadvacet hodin sedm dní v týdnu a jestli se s ní domluvím - tedy zda bude operátor či operátorka hovořit česky.
Asistenční služby, byť se mohou objevovat v nejrůznějších oblastech, lidé nejvíce využívají právě v případě cestovních pojistek. Z hlediska četnosti jsou na prvním místě spáleniny od sluníčka v letní sezóně a zlomeniny končetin v sezóně zimní. Nejvíce ovšem klienti ocení pomoc asistenční služby v závažnějších případech, které vyžadují umístění v nemocnici, případně lékařský převoz do vlasti.
Užitečnou asistencí je také pomoc pro případ ztráty cestovních dokladů a zavazadel či řešení odpovědnosti za způsobenou škodu na majetku. (šal)
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist