Cílem programu je usnadnit firmám přístup ke kvalitnímu poradenství a zvýšit tak jejich šanci obstát na trhu mezi domácími i zahraničními společnostmi. "Dotace jsou určeny například na marketink a prodej, rozvoj lidských zdrojů, design obalů nebo na finanční řízení," upřesňuje zaměření programu Tomáš Basista, ředitel odboru konkurenceschopnosti agentury CzechInvest. O dotaci mohou žádat malé a střední podniky se sídlem v České republice a jejich projekt musí být realizován na území státu, s výjimkou Prahy. Minimální výše příspěvku je 72 tisíc korun, maximální pak 2,25 miliónu.
V případě schválení projektu si podnikatel vybere poradce z Národního registru poradců. Ten je k dispozici na webových stránkách agentury CzechInvest www.czechinvest.cz. Do registru jsou přitom zapsáni pouze vysoce kvalifikovaní poradci, kteří prokázali svou odbornost a zavázali se řídit přísným profesionálním a etickým kodexem. (les)
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist