Výrobce nealkoholických nápojů Kofola Holding loni téměř zdvojnásobil tržby na 8,1 miliardy korun. Firma, která se loni sloučila s polským výrobcem Koop, dosáhla čistého zisku 89 milionů korun.

V letošním prvním čtvrtletí hospodařila Kofola se ztrátou 91 milionů korun. "Je to dáno tím, že první tři měsíce roku jsou vždy nejhorším obdobím. Do výsledků se také promítly marketingové náklady," vysvětlil mluvčí. Podle něho by se měla společnost ve druhém čtvrtletí dostat do zisku. Předpokládaný hospodářský výsledek za celý letošní rok odmítl sdělit.

Kofola Holding je jedním z nejvýznamnějších výrobců nápojů ve střední Evropě. Působí především na českém, polském a slovenském trhu, kam vedle nápoje Kofola dodává také sirupy Jupí, vodu Rajec, Top Topic či RC Colu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist