Hodně peněz, málo nápadů. To je podle kreativního ředitele Euro RSCG - jedné z největších reklamních agentur na českém trhu - hlavní znak politických kampaní v Česku.Podle Kauby politické strany zkrátka na sebepropagaci nešetří a šetřit nebudou. "Vidím tam ale velkou absenci nápadů. I když je už vidět, že to konečně dělají nějaké reklamní agentury," říká Kauba. Loni to podle něj začala ČSSD. "A už je vidět i profesionální práce na kampaních ODS a TOP 09. To je dobrý krok, kampaň už má jednotný vzhled, ale chybí tam opět nosné atraktivní politické téma," říká Kauba.

Podle něj musí "dvě největší strany dát do reklamní kampaně kolem sto milionů korun".

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist