Partnerem soutěže Vodafone Firma roku je už poněkolikáté firma ČEZ.
"Když mají podnikatelé možnost dát o sobě vědět, podělit se o těžkosti s ostatními a získat nové nápady nebo obchodní partnery, tak chceme být aktivně u toho," uvádí důvod podporování soutěží Jan Adámek, zástupce partnerské firmy ČEZ.
HN: Proč je ČEZ letos opět hlavním partnerem krajských kol?
To vyplývá z našeho působení ve všech krajích. Všude máme své zákazníky, kterých si vážíme, a toto je jedna z forem konkrétní podpory v jejich podnikání.
HN: Co by podle vás mělo vést firmu k přihlášení do soutěže?
Měla by to být snaha zvýšit svou prestiž a ukázat okolí, v čem umí úspěšně podnikat. Je to možnost prezentace na několika úrovních soutěžních kol s vidinou respektovaného celostátního finále.
HN: Má v době ještě stále neodeznívající krize smysl pořádat podobné soutěže?
Samozřejmě, že má. Krize může něco přibrzdit, ale když se byznys dělá, jak má, může to nastartovat ještě lepší výsledky s jinými nápady.
HN: Jak hodnotíte české prostředí pro podnikání?
Z toho, co vím od naši klientů, tak je to složité. Především z hlediska spousty různých předpisů, nařízení, zákonů administrativní zátěže s řadou "absurdit", které k ničemu nejsou, nikdo je vlastně nepotřebuje, ale všichni vyžadují.
Jan Adámek, ředitel Prodeje Malým a středním firmám, ČEZ Prodej
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist