Zviditelnění živnostníků v jejich okolí. To je podle Lindy Grinčové, produktové specialistky pro korporátní klienty Raiffeisenbank, hlavním smyslem soutěže Živnostník roku.

"Příběhy podnikatelů mohou inspirovat všechny ostatní," říká Grinčová.

HN: Co je hlavní důvod, pro který je Raiffeisebank už čtvrtým rokem garantem soutěže Živnostník roku?

Tím důvodem je fakt, že podnikatelé jsou naší klíčovou klientskou skupinou. Partnerství v soutěži Ceny Hospodářských novin Zlaté stránky.cz Živnostník roku 2010 je tak pro nás jen logickým vyústěním našich dlouhodobých aktivit zaměřených na podnikatele.

HN: V čem byl letošní ročník pro vás nový nebo inspirativní?

Je to hlavně v možnosti osobního setkání s účastníky soutěže. To nám umožňuje lépe se orientovat v jejich konkrétních potřebách.

HN: Jaké konkrétní funkce zástupci banky v soutěži zastávají?

Ředitelé firemních center v příslušných regionech se účastní jako porotci jednotlivých finálových krajských kol a ve finálové porotě se účastní ředitelé našich firemních distribučních sítí.

HN: Kdo z letošních soutěžících, které jste měla možnost potkat, vás zaujal a čím?

Mě zaujal vítěz Libereckého kraje, pan Jiří Bláha, který velmi úspěšně rozvíjí síť pekáren dodávajících čerstvé pečivo koncovým zákazníkům přímo z pece.

 

Linda Grinčová, produktová specialistka Raiffeisenbank