Zviditelnění živnostníků v jejich okolí. To je podle Lindy Grinčové, produktové specialistky pro korporátní klienty Raiffeisenbank, hlavním smyslem soutěže Živnostník roku.
"Příběhy podnikatelů mohou inspirovat všechny ostatní," říká Grinčová.
HN: Co je hlavní důvod, pro který je Raiffeisebank už čtvrtým rokem garantem soutěže Živnostník roku?
Tím důvodem je fakt, že podnikatelé jsou naší klíčovou klientskou skupinou. Partnerství v soutěži Ceny Hospodářských novin Zlaté stránky.cz Živnostník roku 2010 je tak pro nás jen logickým vyústěním našich dlouhodobých aktivit zaměřených na podnikatele.
HN: V čem byl letošní ročník pro vás nový nebo inspirativní?
Je to hlavně v možnosti osobního setkání s účastníky soutěže. To nám umožňuje lépe se orientovat v jejich konkrétních potřebách.
HN: Jaké konkrétní funkce zástupci banky v soutěži zastávají?
Ředitelé firemních center v příslušných regionech se účastní jako porotci jednotlivých finálových krajských kol a ve finálové porotě se účastní ředitelé našich firemních distribučních sítí.
HN: Kdo z letošních soutěžících, které jste měla možnost potkat, vás zaujal a čím?
Mě zaujal vítěz Libereckého kraje, pan Jiří Bláha, který velmi úspěšně rozvíjí síť pekáren dodávajících čerstvé pečivo koncovým zákazníkům přímo z pece.
Linda Grinčová, produktová specialistka Raiffeisenbank