Celosvětově se pohyboval průměrný věk člověka, který si kupuje hudbu na konci minulého století, pod třiceti lety. V roce 2005 bylo už 55 procent všech zákazníků ve věku nad 30 let. Ještě vyšší podíl starších zákazníků byl podle údajů Mezinárodní federace hudebního průmyslu (IFPI), organizace, jež sdružuje největší hudební vydavatele, v zemích střední Evropy. "Trend je navíc od té doby jednoznačný, věk průměrného spotřebitele se posouvá každý rok nahoru," uvádí Petra Žikovská z české pobočky IFPI.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se