Opravdu málo věcí je pro firmu horších, než když její majitel nebo někdo na podobné úrovni usoudí, že jeho nápad je prostě nejlepší. A není tedy potřeba o něm s kýmkoli dál diskutovat.

Přesně tím přesvědčením docílí takový šéf dvojího efektu, pravda nechtěného. Utvrdí své zaměstnance v tom, že je nekomunikativní a namyšlený a zároveň riskuje, že jeho inovace nebude ve skutečnosti tak dobrá. V lepším případě. Ona by to totiž také žádná skutečná inovace vůbec být nemusela.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se